Se potrivesc Mihaela si Dani?

marți, 1 decembrie 2009


"Mihaela, Dani si documentarul lansat ca o prima floare de iubire
Published by cristian.brancu on November 27, 2009 in Diverse. 

Cand am auzit ca se lanseaza public documentarul realizat de Mihaela Radulescu si prezentat de Dani Otil, mi-am adus aminte ceva…

In iulie 2008, Mihaela Radulescu a primit un premiu de la Confidential, pentru un festival regizat de ea. Nu era divortata de Elan. Pe el l-am rugat sa mi-l aduca in studio pe Ayan, ca sa-i dea premiul. Evident, Mihaela s-a topit, a zis public ca am eu asa, o relatie speciala cu Elan. La asa cuvinte frumoase, cine sa creada in divortul ce urma?

Inainte de a intra in scena, insa, Radulescu imi povesteste, realmente infierbantata, ce tip misto e Dani Otil! Cum au filmat ei in toate desisurile din Delta si cum Dani a intrat ca un erou peste tot. Mihaela mi l-a descris ca un tip absolut formidabil, pe care l-a descoperit. Ma intrebam acum daca nu cumva atunci a fost secventa in care Mihaela a decolat catre Dani, iar Elan ii dadea mesaje de afectiune conjugala…"

Public pe blog acest articol pentru ca vreau sa subliniez existenta oamenilor importanti si cunoscuti in Romania care devin din ce in ce mai constienti de povestea sincera de dragoste despre care s-a tot vorbit si pe care atatia si atatia indivizi au improscat-o cu minciuni. Se pare ca totusi exista persoane care stiu sa respecte viata altora si se ghideaza in comentariile lor dupa fapte reale si nu dupa presupuneri. Bravo lor.

Voi, toti cei care sustineti aceasta cauza va astept cu comentarii. Nu suntem singuri. 

Va multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu